вторник, 16 апреля 2013 г.

До Юрія Луценка

       
Весь інтернет рясніє посиланнями на висловлювання одного з лідерів опозиції.
 http://gazeta.zn.ua/internal/yuriy-lucenko-smenit-portret-na-stene-malo-nado-menyat-lico-strany-_.html
Хоча особисто я назвав би Юрія Віталійовича не "одним з лідерів" - а "єдиним лідером" опозиції,  бо хто, як не Юрій Луценко, має право на таке, з моєї точки зору, звання? Сеня Яценюк - просто смішно, його не лідером, а "підером" вважають (можливо не безпідставно). Віталій Кличко - сильний лідер (в самому прямому розумінні), але явно не вистачає досвіду. Олег Тягнибок (мої особисті симпатії на його боці), надто радикальний. То ж я - за Луценка! Але...
          За умови, що Юрій Вітальйович дасть мені вдповідь всього на одне запитання. Хоча я не вірю, що дасть. Можливо і дав би, якщо б почув саме запитання. Але йому, Юрію Віталійовичу, навряд чи почути з свого політичного Олімпу "глас" народу", в моєму уособленні. Хоча, якщо не сподіватись на диво, то чи варто взагалі жити?
           Отож власне саме запитання: Юрій Вітальйович пропонує нам усім міняти "обличчя країни". Що, Юрію, ви розумієте під обличчям?
Мабуть оце:
          Як на мене, не досить симпатичне обличчя, як для країни в якій я живу, в якій живуть мої діти та онуки. З цим щось треба робити, але як? На кого міняти "ЦЕ ОБЛИЧЧЯ"?
          Народ, доведений до відчаю, згоден міняти "ЦЕ" на будь що. Але...
          Давайте згадаємо про сумну історію нашої держави. У нас завжди чомусь виходило так, що кожний наступний був гірше попереднього. Дай бог, щоб змінивши "ЦЕ" ми отримали все-таки не гірше, а краще.
       
          Тож запитання до Вас, Юрію Віталійовичу:
Що ми отримаємо, якщо підемо за Вами?


          Ваше обличчя нам всім, безумовно, симпатичне. І Ваші погляди ми вцілому розділяємо. Але, приєднавшись до Гейропи, чи не отримаємо ми "ОЦЕ" -
          Ви можете дати українському народу гарантії, що на вулицях Києва чи інших міст не будуть проводитись гей- паради? Що наші діти виростуть нормальними, людьми а не підерастами чи лесбіянками? Якщо зможете - то ми чекаємо, якщо ж ні ...
          Щиро сподіваюсь, що ЗМОЖЕТЕ! І, тоді ми з Вами!


Комментариев нет: