понедельник, 13 августа 2012 г.

Новий кримінальний процесуальний кодекс України


Кримінальний процесуальний кодекс України
Парламентська більшість, усвідомлюючи свою відповідальність за власну подальшу долю та долю Президента, керуючись вимогами спонсорів-олігархів, терміново на позачерговому нічному засіданні проведеному без залучення опозиції прийняли новий Кримінальний процесуальний кодекс.

1. Кримінальне процесуальне законодавство складається з цього Кодексу та Понятій.

2. Кримінальний процесуальний кодекс встановлює порядок розбірок.

3. Завданнями кримінального судочинства є захист прав Президента, депутатів, членів Кабінету міністрів, олігархів та інших представників влади від зазіхань з боку електорату.

4. Терміни, що їх вжито в цьому Кодексі, мають таке значення:
1) Особа (терпила) – людина яку вирішили звинуватити у злочині.
2) Обвинувачення (пред’ява) – наїзд прокурора або іншої особи на терпилу з метою отримання хабара за закриття кримінальної справи.
3) Слідство (розбірки) – з’ясування в чому можна звинуватити терпилу аби отримати від неї хабар, або посадити за грати.
4) Прокурор – особа від якої залежить сяде терпила чи відкупиться.
5) Слідчий (слідак) – особа, яка проводить розбірки.
6) Суд (стрілка) – остання спроба змусити терпилу «занести».
7) Суддя – головуючий у разбірках між прокурором і терпилою.
8) Інші терміни, що їх вжито у цьому Кодексі, визначаються Понятіями.

5. Підстави для проведення слідства (розбірок).
5.1. Підставою для проведення слідства є особиста переконаність слідака чи прокурора в тому, що з певної особи (терпили) можна зняти грошей.
5.2. Підставою для проведення слідства може також бути особисте негативне ставлення слідака чи прокурора до певної особи.
5.3. Обов’язковою підставою для проведення слідства є вимога Президента, депутата від більшості, чи іншого чиновника кинути терпилу за грати.

6. Проведення слідства (розбірок).
6.1. Для проведення слідства слідак чи прокурор може викликати терпилу коли йому заманеться.
6.2. У разі якщо терпила не з’явиться за годину до призначеного часу, на нього буде накладено штраф.
6.3. Слідак чи прокурор може також віддати розпорядження притягти терпилу до нього. Така вимога підлягає негайному виконанню міліціянтами.
6.4. Міліціянти також можуть затримати на вулиці будь-яку особу, за винятком депутата від більшості та чиновника, доставити її до райвідділку, відлупцювати та домовитись із слідаком про порушення проти побитого кримінальної справи за злісну непокору міліціянтам.
6.5. Під час проведення слідства, з метою забезпечення видимості дотримання вимог закону, слідчий прокурор чи будь який міліціянт може підкинути терпилі пакет з наркотою, та оформити відповідний протокол про виїмку в присутності двох спеціально навчених бомжів.
6.6. Для забезпечення власних потреб суддя, прокурор чи слідак мають право «типа тимчасово» вилучити в своє довічне користування будь-яке майно терпили.
6.7. У разі якщо терпила веде себе нахабно і стверджує, що наркоту йому підкинули, слідак може віддати розпорядження кинути терпилу у «обезьяннік».
6.8. Якщо терпила веде себе вкрай нахабно, та вимагає собі адвоката, міліціянти можуть на вимогу слідака відбити йому нирки.
6.9. У разі якщо терпила після побиття помирає, складається протокол, про те, що він, перебуваючи у стані сп’яніння, сам упав і убився.

7. Суд.
7.1. Суд від імені і за дорученням Президента, депутатів від більшості чи чиновників здійснюють судді-колядники.
7.2. За результатами розгляду справи суддя приймає рішення про ув’язнення терпили до качанівської чи іншої колонії, або приймає рішення: звільнити терпилу у залі засідань.
7.3. Суд приймає рішення виключно керуючись вимогами замовників, які замовили кинути терпилу за грати, або за результатами колядування.
7.4. Рішення Суду може бути оскаржено до вищестоящого суду, якщо у терпили є зайві гроші на колядування.

8. Адвокати.
8.1. Адвокати – особи, які особисто знайомі з суддями, слідаками чи прокурорами і можуть вирішувати питання стосовно розміру  «заносу» за закриття справи.
8.2. Лоховські адвокати – особи з вищою юридичною освітою, які особисто незнайомі ні з суддями, ні з прокурорами, ні із слідаками, та намагаються «вирішити питання» без «заносу», спираючись на нікому не цікаві закони.

9. Особи, які не можуть бути притягнуті до кримінальної відповідальності.
9.1. До кримінальної відповідальності за будь-яких обставин не можуть бути притягнуті Президент, та члени його родини, включаючи кумів, друзів і всіх, за кого Президент «потягне мазу».
9.2. До кримінальної відповідальності за будь-яких обставин не можуть бути притягнуті депутати із більшості, їх синки, та інші родичі.
9.3. Чиновники та члени їх сімей можуть бути притягнуті до кримінальної відповідальності виключно за особистим розпорядженням Президента.

10. Прикінцеві та перехідні положення.
10.1. Взаємовідносини (терки) які не врегульовані цим кодексом регулюються Понятіями.
10.2. Якщо будь яка норма цього кодексу, крім статті 9.1 протирічить Понятіям, застосовуються Понятія.
10.3. На час передвиборчої кампанії 2012 року по виборах партії влади у парламент, а також всіх наступних виборчих компаній по виборах партії влади, суд над учасниками опозиції проводиться без слідства, з обов’язковим прийняттям рішення про позбавлення терпили волі на максимально довгий термін.

Комментариев нет: